ЯК ПЛАНУВАТИ ПІДГОТОВКУ ВЕСІЛЛЯ!
Зазвичай планування
весілля починається не менш, як за 3-4 місяці. Якщо все буде
ретельно продумано, то ця важлива подія вашого життя буде пов'язана з
найкращими
емоціями і спогадами.
Всі гості, а також молодята, будуть
задоволені святом. При
цьому ви не будете переходити з радісної ейфорії заручин до розгубленості і
сум'яття
від непередбачених турбот напередодні церемонії.
Щоб зробити всі приготування, нічого не
забути, придбати всі необхідні речі і замовити
відповідні послуги, рекомендується скласти список весільних справ .
У цьому
переліку слід врахувати все, що потрібно для весілля , які
заходи потрібно зробити
до настання урочистої дати. Крім цього вам необхідно визначитися з тим, де саме
відбудеться святкування цієї важливої події вашого життя, яким буде образ
нареченої
та нареченого, а також дрес-код запрошених гостей.
Для більшої зручності складається одразу
кілька списків - гостей і професійних
фахівців, список з перерахуванням місць, в яких будуть проводитись фотосесії
після
офіційної реєстрації шлюбу. Також можна зробити перелік речей, які знадобляться
для
поїздки до РАГСУ, список прикрас для нареченої, перелік декоративних елементів
для
банкетного залу і прикрашання автомобілів, список музичних композицій.
Список для нареченої та інші необхідні речі
Зрозуміло, що найголовніші гості весілля
- це молодята. А для нареченої потрібно
набагато більше речей, ніж для нареченого. Тому при підготовці до свята
складається
список того, що необхідно майбутній дружині на церемонії та впродовж
святкування
банкету. Тож, нареченій потрібні:
- весільна сукня, туфлі та супутні
прикраси (фата, панчохи, рукавички чи муфта,
підв'язки, гребінці на фату та ін.); - красива, романтична і сексуальна білизна;
- прикраси для зачіски, засоби для
вкладання волосся (можна замовити послуги
перукаря); - маленька сумочка або клатч;
- косметика для весільного макіяжу (або запрошується професійний візажист);
- весільний букет.
Додатково може знадобитися верхня одежа,
якщо весілля випадає на холодну пору
року, зонтик від сонця для літньої церемонії. Ще перед тим, як станеться
весілля,
нареченій слід відвідати:
- косметолога (не менш, як за 7 днів до свята);
- перукаря;
- майстра манікюру, педикюру;
- СПА-салон;
- стоматолога.
Для нареченого теж можна скласти список важливих деталей, серед яких:
- урочисте вбрання (костюм чи смокінг);
- сорочка, краватка або метелик;
- бутоньєрка;
- кишенькова хустка;
- гроші, які знадобляться на викуп майбутньої дружини.
Для церемонії в РАГСІ вам знадобиться наступне:
- паспорта;
- обручки + подушечка для обручок;
- келихи (для молодят, для гостей, для традиційного биття);
- шампанське, цукерки;
- весільна атрибутика для прикрашання автомобілів;
- стрічки і бутоньєрки для свідків;
- стрічки для пляшок з шампанським;
- пелюстки троянд.
План підготовки весілля
Якщо ви заздалегідь складете план
підготовки весілля, то уникнете багатьох зайвих
проблем і витрат. Які основні пункти має містити такий план? Зазвичай
підготовка
включає визначення дати весілля після подання заяви до РАГСУ, складання бюджету
свята, а також наступне:
- чи буде проводитися вінчання у церкві (якщо так, то визначаються з місцем проведення церемонії);
- оригінальні ідеї для весілля (обрання кращих локацій для виїзної церемонії, фотосесії, банкету);
- формат свята (тематика, стиль);
- кількість гостей з складанням списку запрошених;
- обрання свідків;
- замовлення супутніх послуг (фото та відео зйомка, ведучі, декоратори, діджеї або музичні гурти);
- програма святкування на банкеті;
- святкове меню;
- замовлення весільного торта;
- постановка весільного танцю молодят;
- замовлення транспорту (лімузини, інші автівки для гостей і відео-операторів);
- складання маршруту прогулянки після РАГСУ;
- визначення дати і місця дівич-вечора та парубочої вечірки.
Фахівці, які потрібні на весіллі
Те, як правильно організувати
весілля, що потрібно для веселого і цікавого,
стильного і феєричного весілля знають професійні фахівці. Ви можете
скористатися
послугами спеціальних агентств та отримати комплексну допомогу. Також ви можете
винайняти окремих спеціалістів, серед яких:
- ведучий,
Навіть скоромне весілля потребує того, хто буде розважати
гостей, проводити різноманітні конкурси, взагалі координувати перебіг свята,
дотримуючись попередньо узгодженої програми; - флорист, декоратор. Особливо актуальними
ці фахівці є у випадку тематичного
весілля, коли потрібно ретельно продумати всі складові - від прикрашання
банкетного залу, до підготовки відповідних прикрас для молодят і аксесуарів для
автомобілів; - відео оператор, фотограф. Жодне весілля
не обходиться без відео зйомки,
фотосесії. Вам неодмінно слід запросити таких спеціалістів, щоб потім мати гарні
фото і відео, весільний альбом або навіть зняту і змонтовану професійним
оператором love story; - візажист і стиліст для створення образу нареченої (макіяж, зачіска);
- фахівці, відповідальні за розважальну програму (діджеї, фокусники, танцюристи, музиканти).
- Координатор, (загальна організація)
Як вибрати колір весілля?
Плануючи, де саме провести весілля, слід
подбати про вибір кольору для
тематичного оформлення. Далі необхідно виконати декорування залу у відповідній
палітрі кольорів, продумати одяг для молодят і для гостей, який буде
відповідати
основним весільним тонам.
Дизайнери рекомендують обирати 2 кольори - перший основний і другий, за
допомогою якого будуть створені яскраві акценти. Популярними є комбінації
білий-
чорний, жовтий-фіолетовий, фуксія-оливковий, білий-синій, білий-рожевий. Також
фахівці радять відштовхуватися від пори року, під час якої відбувається
весілля:
- Літом виграшно виглядають яскраві комбінації;
- Восени перевага надається помаранчевому,
теплому жовтому, бежевому,
золотистому, червоному; - Зимою весілля виглядає казковим, якщо
застосовуються білі, срібні, блакитні
відтінки; - Весною краще надати перевагу персиковому,
рожевому,зеленому.
Важливим моментом є попередження гостей про обрану кольорову гаму і потрібність у
наявності відповідного дрес-коду. Це легко зробити в запрошеннях, які розсилаються
гостям особисто і в яких також вказуються дата, час, місце проходження весілля.