ЯК ПЛАНУВАТИ ПІДГОТОВКУ ВЕСІЛЛЯ!

05.02.2022

Зазвичай планування весілля починається не менш, як за 3-4 місяці. Якщо все буде
ретельно продумано, то ця важлива подія вашого життя буде пов'язана з найкращими
емоціями і спогадами.

Всі гості, а також молодята, будуть задоволені святом. При
цьому ви не будете переходити з радісної ейфорії заручин до розгубленості і сум'яття
від непередбачених турбот напередодні церемонії.

Щоб зробити всі приготування, нічого не забути, придбати всі необхідні речі і замовити
відповідні послуги, рекомендується скласти список весільних справ . У цьому
переліку слід врахувати все, що потрібно для весілля , які заходи потрібно зробити
до настання урочистої дати. Крім цього вам необхідно визначитися з тим, де саме
відбудеться святкування цієї важливої події вашого життя, яким буде образ нареченої
та нареченого, а також дрес-код запрошених гостей.

Для більшої зручності складається одразу кілька списків - гостей і професійних
фахівців, список з перерахуванням місць, в яких будуть проводитись фотосесії після
офіційної реєстрації шлюбу. Також можна зробити перелік речей, які знадобляться для
поїздки до РАГСУ, список прикрас для нареченої, перелік декоративних елементів для
банкетного залу і прикрашання автомобілів, список музичних композицій.
Список для нареченої та інші необхідні речі

Зрозуміло, що найголовніші гості весілля - це молодята. А для нареченої потрібно
набагато більше речей, ніж для нареченого. Тому при підготовці до свята складається
список того, що необхідно майбутній дружині на церемонії та впродовж святкування
банкету. Тож, нареченій потрібні:

  • весільна сукня, туфлі та супутні прикраси (фата, панчохи, рукавички чи муфта,
    підв'язки, гребінці на фату та ін.);
  • красива, романтична і сексуальна білизна;
  • прикраси для зачіски, засоби для вкладання волосся (можна замовити послуги
    перукаря);
  • маленька сумочка або клатч;
  • косметика для весільного макіяжу (або запрошується професійний візажист);
  • весільний букет.

Додатково може знадобитися верхня одежа, якщо весілля випадає на холодну пору
року, зонтик від сонця для літньої церемонії. Ще перед тим, як станеться весілля,
нареченій слід відвідати:

  • косметолога (не менш, як за 7 днів до свята);
  • перукаря;
  • майстра манікюру, педикюру;
  • СПА-салон;
  • стоматолога.

Для нареченого теж можна скласти список важливих деталей, серед яких:

  • урочисте вбрання (костюм чи смокінг);
  • сорочка, краватка або метелик;
  • бутоньєрка;
  • кишенькова хустка;
  • гроші, які знадобляться на викуп майбутньої дружини.

Для церемонії в РАГСІ вам знадобиться наступне:

  • паспорта;
  • обручки + подушечка для обручок;
  • келихи (для молодят, для гостей, для традиційного биття);
  • шампанське, цукерки;
  • весільна атрибутика для прикрашання автомобілів;
  • стрічки і бутоньєрки для свідків;
  • стрічки для пляшок з шампанським;
  • пелюстки троянд.

План підготовки весілля

Якщо ви заздалегідь складете план підготовки весілля, то уникнете багатьох зайвих
проблем і витрат. Які основні пункти має містити такий план? Зазвичай підготовка
включає визначення дати весілля після подання заяви до РАГСУ, складання бюджету
свята, а також наступне:

  • чи буде проводитися вінчання у церкві (якщо так, то визначаються з місцем проведення церемонії);
  • оригінальні ідеї для весілля (обрання кращих локацій для виїзної церемонії, фотосесії, банкету);
  • формат свята (тематика, стиль);
  • кількість гостей з складанням списку запрошених;
  • обрання свідків;
  • замовлення супутніх послуг (фото та відео зйомка, ведучі, декоратори, діджеї або музичні гурти);
  • програма святкування на банкеті;
  • святкове меню;
  • замовлення весільного торта;
  • постановка весільного танцю молодят;
  • замовлення транспорту (лімузини, інші автівки для гостей і відео-операторів);
  • складання маршруту прогулянки після РАГСУ;
  • визначення дати і місця дівич-вечора та парубочої вечірки.

Фахівці, які потрібні на весіллі

Те, як правильно організувати весілля, що потрібно для веселого і цікавого,
стильного і феєричного весілля знають професійні фахівці. Ви можете скористатися
послугами спеціальних агентств та отримати комплексну допомогу. Також ви можете
винайняти окремих спеціалістів, серед яких:

  • ведучий, Навіть скоромне весілля потребує того, хто буде розважати
    гостей, проводити різноманітні конкурси, взагалі координувати перебіг свята,
    дотримуючись попередньо узгодженої програми;
  • флорист, декоратор. Особливо актуальними ці фахівці є у випадку тематичного
    весілля, коли потрібно ретельно продумати всі складові - від прикрашання
    банкетного залу, до підготовки відповідних прикрас для молодят і аксесуарів для
    автомобілів;
  • відео оператор, фотограф. Жодне весілля не обходиться без відео зйомки,
    фотосесії. Вам неодмінно слід запросити таких спеціалістів, щоб потім мати гарні
    фото і відео, весільний альбом або навіть зняту і змонтовану професійним
    оператором love story;
  • візажист і стиліст для створення образу нареченої (макіяж, зачіска);
  • фахівці, відповідальні за розважальну програму (діджеї, фокусники, танцюристи, музиканти).
  • Координатор, (загальна організація)

Як вибрати колір весілля?

Плануючи, де саме провести весілля, слід подбати про вибір кольору для
тематичного оформлення. Далі необхідно виконати декорування залу у відповідній
палітрі кольорів, продумати одяг для молодят і для гостей, який буде відповідати
основним весільним тонам.
Дизайнери рекомендують обирати 2 кольори - перший основний і другий, за
допомогою якого будуть створені яскраві акценти. Популярними є комбінації білий-
чорний, жовтий-фіолетовий, фуксія-оливковий, білий-синій, білий-рожевий. Також
фахівці радять відштовхуватися від пори року, під час якої відбувається весілля:

  • Літом виграшно виглядають яскраві комбінації;
  • Восени перевага надається помаранчевому, теплому жовтому, бежевому,
    золотистому, червоному;
  • Зимою весілля виглядає казковим, якщо застосовуються білі, срібні, блакитні
    відтінки;
  • Весною краще надати перевагу персиковому, рожевому,зеленому.
    Важливим моментом є попередження гостей про обрану кольорову гаму і потрібність у
    наявності відповідного дрес-коду. Це легко зробити в запрошеннях, які розсилаються
    гостям особисто і в яких також вказуються дата, час, місце проходження весілля.
м. Рівне, вул. Гагаріна 6
Всі права захищені 2017
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати